.
Loading...

LVMH Group: Η Tag Heuer θα δημιουργήσει συλλογή από wearables. Και η Hublot στο παιχνίδι...


  Η έκθεση BaselWorld είναι σε πλήρη εξέλιξη, και όπως είναι λογικό ο όμιλος LVMH, κάτω από τη στέγη του οποίου βρίσκονται μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα στο χώρο της κλασσικής ωρολογοποιίας, είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Μπορεί οι εταιρείες του ομίλου να μην έχουν να μας παρουσιάσουν κάποιο νέο wearable στη φετινή έκθεση, όμως ο πρόεδρος του και CEO της Tag Heuer, Jean-Claude Biver, μίλησε για το παρόν και το μέλλον του ομίλου σε συνεντεύξεις του στα μεγάλα πρακτορεία ειδήσεων Bloomberg και Reuters.
Ο κ. Biver δήλωσε ότι δεν μπορεί να μιλήσει για ολόκληρη τη βιομηχανία της ωρολογοποιίας, αλλά μόνο για τις δικές του εταιρείες, και ότι η πτώση των εξαγωγών των ελβετικών ρολογιών, δεν οφείλεται στα έξυπνα ρολόγια, αλλά στη γενική ανασφάλεια που επικρατεί στον πλανήτη από τα προβλήματα της οικονομίας της Κίνας, ή τους πρόσφυγες από τη Συρία. Για την Tag Heuer πάντως είπε ότι συνεχίζει την ανοδική της πορεία, φέρνοντας καλύτερα αποτελέσματα από την περυσινή χρονιά.  Ο κ. Biver δήλωσε για άλλη μια φορά ότι δεν έχει τίποτα να φοβηθεί από την Apple,  καθώς η Tag Heuer έχει ισχυρούς συμμάχους στο χώρο της τεχνολογίας, όπως η Google και η Intel. Είπε επίσης, ότι οι εταιρείες με χαμηλότερες τιμές (μέχρι 1000$) μπορεί να έχουν πρόβλημα στις πωλήσεις των ρολογιών τους από το Apple Watch, όμως η δική του εταιρεία που ξεκινάει από τα 1000$ θα συνεχίσει να είναι η πρώτη επιλογή των καταναλωτών που ψάχνουν την προσιτή πολυτέλεια. Όσο για το πρώτο smartwatch της εταιρείας, δήλωσε ότι είναι πολύ ευχαριστημένος από τη ζήτηση, η οποία φτάνει τις 80.000 συσκευές, κρίνοντας το νούμερο ικανοποιητικό για την τιμή της συσκευής. Επίσης δήλωσε ότι εκτός τα έσοδα που έφερε το Tag Heuer Connected Watch στην εταιρεία, βοήθησε στο image της εταιρείας, και ότι την έφερε πιο κοντά στη νέα γενιά.
  Λογικό λοιπόν η Tag Heuer να θέλει να συνεχίσει την πορεία της στο χώρο των έξυπνων ρολογιών, με τον κ. Biver να δηλώνει ότι για το νέο έτος η εταιρεία του ετοιμάζει μια ολοκληρωμένη συλλογή έξυπνων συσκευών  από 6 ή 8 μοντέλα, καθώς η μία και μοναδική συσκευή που έχει τώρα στην γκάμα της δεν αρκεί για να καλύψει όλο το καταναλωτικό κοινό. Όσο για τις άλλες εταιρείες του ομίλου, δήλωσε ότι και η Hublot μπορεί να προσθέσει έξυπνες λειτουργίες στις συσκευές της από το 2017 ή το 2018, χωρίς όμως περισσότερες διευκρινίσεις, ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο το ίδιο να κάνει και η Zenith, που επίσης υπάγεται στον όμιλο LVMH.

Πηγή 1, 2 


Zenith 1931947260155160253

Δημοσίευση σχολίου

emo-but-icon

Αρχική σελίδα item

Follow by Email