.
Loading...

Με νέο διαφημιστικό spot απαντά η Google στην κυκλοφορία του Apple Watch


Και ενώ όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στην εκδήλωση της Apple για την παρουσίαση του Apple Watch, η Google αποφάσισε, ως κίνηση αντιπερισπασμού, να κυκλοφορήσει ένα νέο διαφημιστικό spot προβάλλοντας το δικό της προϊόν, το android wear. Το νέο διαφημιστικό κινείται φυσικά στα πλαίσια της καμπάνιας που έχει ξεκινήσει η Google εδώ και λίγο καιρό για όλη την πλατφόρμα, με το moto "be together.not the same.", τονίζοντας φυσικά την ποικιλία και τη διαφορετικότητα που προσφέρει το λειτουργικό της. Κίνηση αντιπερισπασμού θα χαρακτηρίζαμε και την κίνηση να ξεκινήσει την διάθεση της νέας έκδοσης του android (5.1), γεγονός που σίγουρα "έσπασε" το σερί των καταχωρήσεων με θέμα το Apple Watch, των μέσων ενημέρωσης που ασχολούνται με την τεχνολογία. 


Αντιδράσεις, όμως είδαμε και από τη Sony, κατασκευαστή του Smartwatch 3, που μέσω κοινωνικών δικτύων, δίνει έμφαση στην διάρκεια ζωής της μπαταρίας της συσκευής, που φτάνει τις 2 ημέρες χρήσης, έναντι της 1 μέρας που υποσχέθηκε η Apple στην χτεσινοβραδινή εκδήλωση για το Apple Watch.


Σίγουρα μεγάλο ενδιαφέρον από δω και πέρα έχει να παρακολουθήσουμε τις κινήσεις της Google και των συνεργατών της, για να δούμε αν θα χρειαστεί να επαναπροσδιορίσουν το android wear. Το συνέδριο των προγραμματιστών της Google που διεξάγεται τον ερχόμενο Μάιο, θα είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να μας παρουσιάσουν την εξέλιξη του λειτουργικού.

update:
Και η Asus στο φαίνεται να κινείται στο ίδιο μήκος κύματος, και επιτίθεται στην Apple, αυτή τη φορά όχι για την μπαταρία, όπως η Sony, αλλά για την τιμή. η φωτογραφία τα λέει όλα.



Apple Watch 4447018259725304123

Δημοσίευση σχολίου

emo-but-icon

Αρχική σελίδα item

Follow by Email